Jahh, Anna. Rövid és gyönyörű sztory, belive me, never forget.

Nevetségesen rövid, de iszonyatosan szép sztori. Nem nagyon tudok róla írni, sokat keményített a szívemen-lelkemen. Még egy pár ilyen sztori és végképp eltűnik belölem a "kisfiú" és egy silly nagyfiú leszek. Ezt nem akarom.

She is over, but I'm willing to continue, sure. Because I'm silly. 

Majd 1x leírom, most még nem megy. Már csak hetente 1-2 alkalommal nézem meg Anna FB wallját, utána mindig szarul vagyok. Törölni nem akarom, de tudom, ez lenne a helyes. Sokat segítene, sure. Jajjjjj, a szerelem a legjobb dolog a világon, de ha vége lesz és TE nem akarod, hogy vége legyen, jajjjjjj, akkor nagyot üt. 

Take care!

Febr, 2011.  Anna teljesen elfelejtve, abszolut nem bánom hogy vége, hosszú hónapok óta eszembe sem jut. Két dolog:  idő és "K" javított meg. "K" egy extra különleges lány. Amellett hogy inteligens, érdekes és izgalmas még jól is néz ki. Ritka az ilyen. Egy különlegesség.

   I C E L A N D
www.icelandgo.com
           4x4

A bejegyzés trackback címe:

https://icelandgo.blog.hu/api/trackback/id/tr431848746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsborgarnes 2010.03.20. 21:11:40

csak úgy éled túl, hogy ha amikor eszedbe jut erőszakkal másra gondolsz.... ne engedd meg magadnak, hogy emlékezz rá!!!! így gyorsabban múlik a fájdalom:) gyakoroltam... bevált..
próbálkozz sikerrel:)

icelandgo · http://www.icelandgo.com 2010.03.23. 10:17:08

Jajjjj, véletlenül kitöröltem egy kommentet. Rossz linket nyomtam meg. Booooocsi! Pedig jó volt :). Visszamásolom:

Bejegyzés: icelandgo.blog.hu/2010/03/18/anna_killed_my_soul
Szerző: Mélisande
Komment:

Ó, túléled, hidd el - tudom elsőre nem megy - de soxor túléltem. Épp most is, pedig már 43 vagyok. Cheer up!

ambbay 2010.03.26. 15:20:30

Izlandi a csajszi?

icelandgo.blog.hu/2009/12/10/izlandi_lanyok

Volt valami találó magyar mondás, kutyáról és szalonnáról, nem emlékszel véletlenül? :) Jobbulást!

Vegaaa 2010.04.05. 20:26:11

én tudok ennél rosszabbat is. pár hónappal ezelött egy férjes növel kezdtem ki. te ne tedd...:)

icelandgo · http://www.icelandgo.com 2010.04.05. 20:40:13

awwwww, férjes nőröl: az egyik lány (izlandi) ex boyfriendje beígérte, hogy "megöl". Szuper. El is gondolkoztam, nem túl veszélyes-e a nemi élet. Egyik éjjel meg is várt a kocsimnál, pedig tényleg nem számítottam rá, azt hittem, csak a szája jár. Jól fel voltam dobva. Filmbe illő jelenet volt. Nem írhatom le, mi történt, esetleg valaki felhasználja ellenem. Legyen elég annyi, többször nem találkoztunk. Én mondtam faszinak, ha akar, még össze futhatunk, de nem akart. Érdekes, hogy a rendörségre sem ment.

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2010.04.21. 01:48:48

E-LI-AS-UP-DÉT-NEM-LESZ-MÁR-SO-HA?
(persze a vulkánról is vethetnél bötűket...)
süti beállítások módosítása