icelandgo 2009.08.07. 11:33

vélemény WANTED

 Remélem lelkes Mercedes FUNok itt vannak online. 

Kérdés:  egy garantáltan kevesett futott (115e km), teljesen újszerű állapotban lévő MERCEDES S 320 (évjárat: 1995) ----------- nos ez az autó jó vétel, vagy egy nagy szopás a későbbiekben?  (benzines, automata, szuper kényelmes - vezettem és FALL in LOVE immediately).

A kilóméter 100% garantált, plusz ismert az autó előélete, valamint az állapota (100%-os) is totál alátámasztja a futásteljesítményt.  Esetleg a totalcar.hu fanok (LIKE ME) bekapcsolódhatnának a véleményalkotásba. 

Ha már itt tartunk, jelezném: Igen, szeretem a totalcar.hu, index.hu oldalakat, és rendszeresen olvasom.  Valamint szeretem az ABBA-t is, akár ciki, akár nem.

Egyébként érzelmi KÉRDÉS:  a totalcar.hu kommentezői kb. 40%-ban csak fikázzák a cikkeket. Nem értem miért. És nem értem, miért kell valakinek kommentezni valamit, ha nem szereti azt a valamit. A negatív vélemény is vélemény, de itt nem negatív véleményről hanem szándékos lehúzásról van szó.  Mi a cél? Fényképpel, adószámmal, lakcímmel és teljes névvel is vállalná?

A bejegyzés trackback címe:

https://icelandgo.blog.hu/api/trackback/id/tr271294419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása